REKLAMACE
Předmět reklamačního řádu
- Reklamační řád se vztahuje na zboží, které bylo zakoupeno u provozovatele internetového obchodu koupelny-nejlevnejsi.cz
- Záruční doba začíná běžet ode dne převzetí zboží kupujícím. Zboží je dodáváno se zárukou uvedenou v záručním listě.
Právo kupujícího na reklamaci, místo uplatnění reklamace
- Pokud kupující zjistí závadu na obalovém materiálu, nebo rozdíl mezi nafakturovaným a skutečně dodaným zbožím, je povinen sepsat s pracovníkem dodávkové služby, popřípadě s prodávajícím kupuje-li zboží na pobočce prodávajícího – protokol o nesrovnalostech.V případě dodávkové služby může odmítnout převzetí zásilky.
- Pokud zákazník až po převzetí zásilky zjistí že zboží je poškozené, pro přijetí reklamace je třeba to ohlásit do 3 pracovních dnů od doručení zboží, jinak na to nemusí být brán zřetel.
-
Řešení případných sporů je možné také mimosoudní cestou, a to prostřednictvím České obchodní inspekce (www.coi.cz).
Lhůty pro uplatnění reklamace
- Kupující je povinen reklamovat řádně a včas, tedy bez zbytečného odkladu po zjištění vady.
Nepodal-li spotřebitel reklamaci včas /v reklamační-záruční době/ nemá nárok na kladné vyřízení reklamace.
Odpovědnost prodávajícího
- Reklamuje-li kupující zboží na některé z poboček provozovatele, nebo přímo u provozovatele, je povinen k tomu zodpovědný pracovník reklamaci řádně prověřit a rozhodnout o ní ihned, ve složitých případech, kdy vyřízení vyžaduje odborné posouzení, může dohodnout s kupujícím lhůtu jinou. Tato lhůta však nesmí přesáhnout 30 dnů od uplatnění reklamace kupujícím u prodávajícího, nedohodne-li s kupujícím písemně lhůtu delší. Zpráva o tom, jak byla reklamace vyřízena se podává zákazníkovi v místě, kde zboží reklamoval není-li písemně dohodnuto jinak. Odpovědný pracovník provozovatele je povinen vydat kupujícímu, který reklamuje, na jeho požádání potvrzení o tom, kdy reklamaci uplatnil, popřípadě potvrzení o provedení opravy (odstranění vady zboží) a o době trvání opravy.